Tamara Obrovac je predstavila svoje novo djelo - soundtrack za film "Sto
je muskarac bez brkova". Sjajno, sjajno, odlicno, izvrsno, nevjerojatno...
Vecer prije Badnjaka, zagrebacka Tvornica ozarila se blistavim sjajem. U
stilu mondenih klubova za otmjenu elitu, plesni prostor je bio popunjen stolovima
sa svjecnjacima, tribine tapacirane sa sagovima i sjedalicama, a glavna pozornica
dekorirana sa novogodisnjom jelkom i bozicnim lajt motivima. Sama sviracka
scena za instrumentaliste (ak. gitara, bubnjevi, ak. kontrabas i harmonika)
spustena je na plesni podij ispred glavne pozornice kako bi se izbjegla "visinska"
razlika i osigurao sto bolji kontakt s publikom. Sat-dva uoci nastupa gotovo
da se i nije mogla pronaci ulaznica jer je interes za Tamarin nastup bio ogroman,
te je u Tvornici po mojoj procjeni, bilo prisutno oko tisucu posjetitelja.
U pravoj kazalisno-klupskoj atmosferi gdje se sjedi i pijucka, koncert je
zapoceo oko 21,30 h projekcijom scena iz novog filmskog ostvarenja "Sto
je muskarac bez brkova", nakon cega na stage izlazi
Tamara sa svojim pratecim sastavom. Predstavljene kompozicije su dio
filmskog soundtracka za spomenuti film cije prikazivanje valja ocekivati ovih
dana.
U neupitnom Tamarinom talentu, te veceri je bilo jasno vidljivo da se njezin
stil definitivno odvojio od ethna i world-musica u kojem je isplivala sredinom
devedesetih, te se pretvorio u osebujan jazz prepun razlicitih stilskih kombinacija
(Miles Davis, Thelonius Monk, Antonio Carlos Jobim, fado, latino-jazz...).
Njezina vokalna interpretacija je savrsena jazz umjetnost kojom opisuje brojne
situacije vezane uz ljudske emocije (tuga, radost, klimakterij, erotika, humor...),
a njen prateci sastav je sjajan kvartet iznimno potkovanih i nadarenih glazbenika
tako da je cijeli koncert protekao u bogatstvu glazbenih jazz varijacija,
vokalnih bravura, te iznimno mastovitim i produhovljenim lirskim djelima ispjevanim
na istrijanskom i talijanskom jeziku. Osim toga, Tamara je vrstan zabavljac
koji rado prica pricice i razne sale i pikanterije izmedju dvije kompozicije,
a kada je neko iz publike dobacio "...popij vina, pive ili rakije",
ona je odvratila - "...a, treba biti munjen na trijezno!" sto je
izazvalo grohotan smijeh i salvu odobravanja cime se koncert pretvorio u lezernu
i finu opustajucu atmosferu.
Koncert je trajao pristojnih sat vremena i jos nesto sitno, nakon cega su
slijedila dva neformalna bisa u kojem je izvela osvjezavajucu mjesavinu rock
'n' roll ritmova i jazz vibracija uz freneticno zvrkasti i sasavi vokabular.
Ona je velika umjetnica i prava zvijezda, te je ovim sjajnim koncertom ponovno
dala do znanja da je daroviti glazbenik i autor cija je karijera s pravom
odusevila brojne glazbene kriticare i publiku ne samo na tuzemnim prostorima
vec i sirom Europe i svijeta.
Ocijena: meni jedan od najboljih domacih koncerata koje sam gledao u zivotu!