Optimizirano za
IE i 1024 x 768

Dragutin Matosevic feat. Esad Prcic - Tulipani

ExYUsingles - Istorijat muzike ex YU
  Barikada - World Of Music

Barikada (INT) - Webmaster / urednik

Nakon 74 mjeseca svakodnevnog updatea web portala Barikada - World Of Music, odlucio sam zakljuciti svoj rad. "Zamrzavam" web portal Barikada - World Of Music u stanju u kakvom je sada. I u stanju "hibernacije", sa svojih vise od 5,000 podstranica, on vam daje dovoljno materijala da ga temeljito iscitavate, da istrazujete muzicke vrijednosti kojima smo svi svjedocili ili su se nekada desile. Sretan sam da sam u proteklom periodu imao priliku sretati razne muzicare, svjedociti njihovim uspjesima, prisustvovati raznim muzickim dogadjajima... Sretan sam da su me na tom putu pratili mnogi saradnici koji su svojim prilozima (informacijama) doprinosili vrijednosti i visem rejtingu ovog web portala. Sretan sam da je i moj web hosting provider, tuzlanska firma "Leftor", imala razumijevanja za moj "hobby". Zahvalan sam i vama, mnogobrojnim posjetiteljima web portala Barikada - World Of Music, koji ste ga posjecivali i koji ste bili osnovni razlog svega ovoga (nemalog) rada. Hvala svima.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Backstage

Author of logo: Thomas OliverBarikada - Backstage je rubrika namjenjena publikovanju izvjestaja sa raznih muzickih dogadjanja koja su se desavala u periodu od 2004. do 2010. godine. Te izvjestaje najcesce su pisali: Vladimir Horvat Horvi (Zagreb, HR), Darko Budna (Koprivnica, HR), Toni Šaric (Vinkovci, HR), Vasja Ivanovski (Skopje, MK), Branimir Bane Lokner (Zemun, SRB) i jos neki. Vec naprijed pomenuta imena, mnogima dobro znana, dovoljna su preporuka da citate njihove izvjestaje.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - BB Lokner

Veliko i respektabilno ime muzickog novinarstva iz Srbije (pa i Regiona), Branimir Bane Lokner, bio je jedan od angazovanijih saradnika ovog web portala. Pisao je nebrojene recenzije muzickih albuma raznih muzickih stilova. Njegovi prilozi su razvrstani po godinama i po tri osnovne odrednice: ex YU prostor, Metal scena i Ostala scena. Bane je jedan od rijetkih koji je na ovom web portalu imao svoju rubriku. Njegovi prilozi su jedan od vrijednijih elemenata ovog web portala i ponosan sam da je svoje recenzije dijelio sa svima vama, posjetiteljima ovog web portala.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Diskografija

Barikada - Diskografija je rubrika u kojoj su predstavljani muzicki albumi izdati u Regionu (ex YU prostor), pa i sire (Ostali prostor). Te priloge su najcesce pisali: Vladimir Horvat Horvi (Zagreb, HR), Milan B. Popovic (Beograd, SRB), Zeljko Milovic (Bar, MNE), Tomica Racic (Tuzla, BiH), Dinko Husadzic Sansky (Velika Ludina, HR)... Njihovi prilozi svakako zasluzuju da se citaju.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Interviews

Barikada - Interviews je jedno od meni najdrazih rubrika. U direktnom razgovoru sa raznim ljudima iz svijeta muzike saznavao sam i vama prenosio kazivanja o njihovim muzickim karijerama. Gro priloga sam napisao sam, mada su priloge dali i Zeljko Gradjin (Backa Palanka, SRB), Bill Kapelj (Ljubljana, SLO), Toni Šaric (Vinkovci, HR), Vladimir Horvat Horvi (Zagreb, HR)...

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Jazz reflections

Barikada - Jazz reflections je najmladja rubrika na ovom web portalu. Medjutim, zahvaljujuci veliki imenima iz svijeta jazz publicistike i iskrenim jazz zagovornicima, ona se istakla bogatim i vrijednim prilozima. Ta cijenjena imena su: Davor Hrvoj (Zagreb, HR) i Dinko Husadzic Sansky (Velika Ludina, HR). Njihovi prilozi su bezvremeni i za citanje uvijek aktuelni.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Nove nade

Author of logo: Thomas OliverRubrika, Barikada - Nove nade, samo ime je objasnjava. Predstavila je vise od 60 mladih bendova iz naseg Regiona. Mnogi od njih su vec odavno izasli iz statusa demo benda. Ukoliko im je, dijelom, u tome pomoglo i pojavljivanje u ovoj rubrici - njen cilj je postignut.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Portfolio

Barikada - Portfolio je rubrika nastala iz potrebe da se ukaze na vaznost fotografije, kao bitnog segmenta medijskog predstavljanja rada nekog benda. Na to su me "primorale" nerijetko neupotrebljive fotografije koje su mi pristizale, najcesce od strane demo bendova. Kroz fotografske primjere nekoliko profesionalnih fotografa pokusao sam da svi zainteresovani sistemom "gledaj / analiziraj / (na)uci" unaprijede svoja fotografska umijeca.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Recenzije

Rubrika Barikada - Recenzije, nastala je po prijedlogu jednog od saradnika ovog web portala. Osnovni cilj joj je da na jednom mjestu predstave recenzije diskografskih izdanja koje su publikovane u raznim rubrikama ovog web portala. Time se potencira vrijednost tih recenzija, a cini ih se i lakse dostupnim svim zainteresovanima.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Rock biografije

Rubrika Barikada - Rock biografije nastala je u vrijeme dok sam uredjivao muzicko-informativnu radijsku emisiju "Jeans generacija". Muzicari predstavljeni u toj radijskoj emisiji imali su i predstavljanje na ovom web portalu cime su bili kompletnije predstavljeni. Istovremeno, tim nacinom rada zainteresovao sam i neka velika imena sa svjetske muzicke scene da mi samoinicijativno salju svoje muzicke materijale.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Rock-pop history

Rubrika Barikada - Rock-pop history sadrzi priloge dva saradnika. Vesta Vanell (Rudine, Bela Krajina, SLO) autorica je velikog serijala o legendarnoj Loli Novakovic, a Caslav Vujotic (Podgorica, MNE), autor je nekoliko priloga o velikim svjetskim umjetnicima koji su nas, nazalost, zauvijek napustili.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
  Barikada (INT) - Vremeplov

Author of logo: Thomas OliverBarikada - Vremeplov ima nekoliko zasebnih rubrika, svaka vrijedna za posjetiti: CG Traditional (autor: Zeljko Milovic, MNE), ex YU vremeplov (autor: Zeljko Milovic, MNE), Nadirov spomenar (autor: Nadir Efendic, D), Mostarenje (autor: Milenko Mišo Maric, UK), Muzicki CV (autor: Dragutin Matosevic, BiH), Muzika je svirala (autor: Djordje Gavric Djoko, USA), Nekab bilo... (autor: Dragutin Matosevic, BiH)...

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
 ex YU singles - 50 godina ex YU zabavne muzike

"ex YU singles" (exYUsingles) je baza informacija sa malih gramofonskih ploca "zabavne" muzike izdatih u zemljama ex YU u periodu od 195x. do 200x. godine. Ova jedinstvena baza informacija, dostupna putem Interneta, postupno je nastajala u zadnjih deset godina. Trenutno, baza predstavlja informacije sa vise od 4,400 malih gramofonskih ploca iz ex YU.

Autor: Dragutin Matoševic, Tuzla, BiH.
Author of logo: Thomas Oliver
Author of logo: Thomas Oliver
Svi materijali na stranici www.old.barikada.com objavljeni su u dobroj namjeri, stoga ne preuzimamo odgovornost za istinitost podataka. Takodje, ne snosimo enentualne troskove (stete) nastale zbog krivo objavljenih ili pogresno napisanih clanaka. Za istinitost clanaka, vlasnistvo nad autorskim pravima, za fotografije ili tekstove koji se ovdje koriste, a preuzeti su s drugih web stranica, odgovara iskljucivo vlasnik clanka. Nije dopusteno prestampavanje niti umnozavanje ili prenosenje tekstova i slika sa www.old.barikada.com bez pismene saglasnosti nositelja autorskog prava. Preuzimanje sadrzaja dozvoljeno je samo uz jasno istaknuto navodjenje linka na izvornu stranicu sadrzaja. Preuzimanje sadrzaja za tiskane medije dozvoljeno je uz navodjenje izvora - "www.old.barikada.com". Neovlasteno koristenje sadrzaja podlijeze Clanu 120. Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima u BiH.

Davor Matosevic - videos
Rock Otocec 2010
Web portal Pljuga