Barikada - World Of Music
Povratak na NOVU BARIKADU

   www.old.barikada.com 
Muzicki web portal svih zemalja ex YU (i jos malo sire)






Dinko Husadzic Sansky - Pogled na jazz
Reklamno mjesto 1
Davor Hrvoj - Jazz Connections
Reklamno mjesto 2
Summer Music School Pucisca
Reklamno mjesto 3
Davor Matosevic (singer-songwriter)
Reklamno mjesto 4
exYUsingles - Istorijat muzike ex YU
Webmaster - Kontakt e-mail


Optimizirano za
IE i 1024 x 768

Dragutin Matosevic feat. Esad Prcic - Tulipani



ExYUsingles - Istorijat muzike ex YU
  Barikada - World Of Music - Muzicki CV

BACHRACH KRIŠTOFIĆ
Predstavljanje

Bachrach Krištofić

Mario Krištofić (Zagreb, 1957.), profesionalni fotograf, studirao snimanje na Akademiji za kazalište, film i televiziju u Zagrebu. Od početka 80-ih bavi se umjetničkom i komercijalnom fotografijom. Od 1997.-2001. predsjednik Fotografske sekcije ULUPUH-a.

Sanja Bachrach-Krištofić (Zagreb, 1961.), grafička dizajnerica, studirala povijest i filozofiju na Filozofskom fakultetu i pohađala programe Centra za ženske studije u Zagrebu. Od 1999.-2003. predsjednica Sekcije za grafički dizajn ULUPUH-a, od 2000.-2003. predsjednica ULUPUH-a.

Djeluju u zajedničkom studiju "Bachrach & Krištofić" baveći se komercijalnom (CD ovitci, kazališni plakati, knjige, vizualni identiteti) i umjetničkom (autorske knjige, samostalne izložbe) produkcijom s područja grafičkog dizajna i fotografije, kao i studijskom, portretnom i akt fotografijom. Članovi su Udruženja likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti Hrvatske (ULUPUH), Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika (HZSU) i Hrvatskog društva likovnih umjetnika (HDLU).

 

 

U posljednje vrijeme realizirali su vizualne identitete izložbi "Tiha pobuna", "Dominikanci u Hrvatskoj", "Dalmatinska zagora - nepoznata zemlja", "Andrija Maurović: poznato i nepoznato", "Dino Trtovac - slikanje na dah ili s onu stranu kapaka", "Prvih pet stoljeća hrvatske umjetnosti", "Prvi hrvatski biennale ilustracije", "Novija sakralna umjetnost" (Galerija Klovićevi dvori, 2006.-2008.).

U povodu 40. obljetnice Galerije Studentski centar realizirali su monografiju posvećenu djelovanju Galerije (2006.). Za Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu grafički su oblikovali, uz ostalo, "Mapu Richter" u sklopu edukativnog programa muzeja, ediciju "Refleksije" i kataloge projekata "Vlado Kristl - prije egzila" (2007.), "Sustav koordinata" (2004.), "Sanja Iveković: Ženska kuća" 1998.-2002.

Od 2000. godine surađuju u oblikovanju raznovrsnih grafičkih materijala Centra za ženske studije u Zagrebu (časopis "Treća" i skup "Dani Marije Jurić Zagorke").

S oblikovateljem nakita, Nenadom Robanom, kontinuirano surađuju od 1989. godine fotografirajući nakit, dizajnirajući pojedine kataloge i monografiju (2005.). Posljednjih deset godina u suradnji s arhitektom Marijem Beusanom grafički su oblikovali izložbene i muzeološke materijale stalnih postava Muzeja Hrvatskog zagorja - Muzeja seljačkih buna, Muzeja Đakovštine, Zavičajnog muzeja Stjepana Grubera u Županji, Arheološkog muzeja Narona u Vidu, Arheološkog muzeja u Zagrebu. Za Teatar &td ostvarili su cjelovit identitet njihovih publikacija i predstava (2003.-2004.). S Emilom Matešićem i grupom Stereo surađivali su na projektima predstava "Tama", "Rock&Roll" i "Pentracross" (1996.-2000.). Surađivali su i s kazališnom skupinom "Kugla". S Vladimirom Gudcem radili su na glasilu Galerije Studentskog centra "Akcent", u kojem je bilježena djelatnost Galerije do kraja 80-ih.

Sudjelovali su u organizaciji i realizaciji više izložbenih koncepcija, među kojima izdvajamo međunarodnu izložbu fotografije "Ženska soba - ženski pogled / Suvremena ženska fotografija" (Galerija Matice hrvatske, Paromlin, Galerija Križić Roban, Zagreb, 2002.), "Koncept" (Umjetnički paviljon, Galerija Gradska, Zagreb, 1996.), "Hrvatska fotografija '95" (Umjetnički paviljon, Zagreb, 1995.). Priredili su izložbu omota ploča i CD-a "Sound & Vision" u suradnji s Društvom za istraživanje popularne kulture (Galerija Forum, Zagreb; Galerijski prostor MKC, Split, Osijek, Rijeka, 2007., Pula, 2008.), odabravši likovna rješenja nosača zvuka od 1990. do danas.

U suradnji s Hrvatskim fotosavezom realizirali su radionice fotografije i multimedije "Workshop '95" i "Photoworkshop '96". U povodu 34. Zagrebačkog salona, Sanja Bachrach i Andrea Der-Hazarijan priredile su izložbu "Mala povijest Zagrebačkog salona" (HDLU, Zagreb, 1999.).

Na Trećem skupu propagandista Hrvatske 1995. dobili su posebno priznanje za kreativnost u grafičkom dizajnu (vizualni identitet Dana hrvatske fotografije 1994. i Photoworkshop Brač '94). Više su puta bili nominirani za nagradu Porin za oblikovanje CD-a (Matija Dedić - "Drugi pogled", 2006.; "Oliver Live", 2005.; Prljavo kazalište - "Radio Dubrava", 2004.). Priznanje Diamond Award Music Festivala uručeno im je u kategoriji najbolje svjetske studijske rock fotografije (Antwerpen, 1989.). Osvojili su prvu nagradu i realizaciju na natječaju za vizualni identitet 20. Salona mladih (Zagreb, 1988.).

ZAJEDNIČKA BIOGRAFIJA

 

 

Sanja Bachrach-Krištofić (r. 1961., Zagreb, grafička dizajnerica, predsjednica ULUPUH-a od 1999.-2003.) i Mario Krištofić (r. 1957., Zagreb, fotograf, 1997.-2001. predsjednik fotografske sekcije ULUPUH-a) djeluju u Zagrebu od 1980. godine pod zajedničkim imenom Bachrach & Krištofić. Kontinuirano se bave komercijalnom (CD ovitci, kazališni plakati, knjige, vizualni identiteti) i umjetničkom (autorske knjige, samostalne izložbe) produkcijom s područja grafičkog dizajna i fotografije. Tijekom godina fotografiraju i dizajniraju LP i CD ovitke svih važnijih imena domaće glazbene scene u rasponu od Dorian Gray, Denis&Denis, Gorana Bregovića, grupe Film, U Škripcu, Parni Valjak, Prljavo Kazalište, preko Josipe Lisac, Olivera, Novih Fosila, Tajči, grupe Magazin, Vanne, Borisa Novkovića, Arsena i Gabi, Matije Dedića, Alke Vuice, Doris, Joleta ili Tonija Cetinskog do Nede Ukraden, Miše Kovača ...

Bave se i aspektima recepcije vizualnih komunikacija, te studijskom portretnom i akt fotografijom. Sudjeluju na preko 50 skupnih i 30 samostalnih izložbi u zemlji i inozemstvu. Fotografije su uvrštene u zbirku Muzeja suvremene umjetnosti, Zagreb. Brojni omoti su izglasani u finale nominacija nagrade Porin za najbolje likovno rješenje. Dobitnici su dva priznanja izložbe "Skup propagandista Hrvatske", posebnog priznanja "Diamond Award Festivala" u kategoriji najbolje svjetske studijske rock fotografije za snimke Jure Stublića i Davora Gobca, prve nagrade natječaja za vizualni identitet "XX Salona mladih", a davne 1984. i 1985. omotnice LP "Dorian Gray" i "Denis & Denis" uvrštene su u top 3 omota godine ("Rock", "Džuboks").

Priredili su izložbu omota ploča i CD-a "Sound & Vision" u suradnji s Društvom za istraživanje popularne kulture (Galerija Forum, Zagreb; Galerijski prostor MKC, Split, Osijek, Rijeka, 2007., Pula, 2008.), odabravši likovna rješenja nosača zvuka od 1990. do danas. S omotnicom grupe Dorian Gray odabrani su na izložbu Artcoustics - The Stories Told by Record Covers / Zgodbe z ovitkov gramofonskih plošč, Međnarodni grafični likovni center, Ljubljana.

Web linkovi: http://kristoficmario.com / http://bachrach-kristofic.com







Davor Matosevic - videos
Reklamno mjesto 5
Rock Otocec 2010
Reklamno mjesto 6
Web portal Pljuga
Reklamno mjesto 7

Andjelko Jurkas (HR) - Bez rocka trajanja (Knjiga + CD)
Reklamno mjesto 8
Gary Talley (USA) - Guitar Playing for Songwriters
Reklamno mjesto 9

Hosting sponzor:

Barikada - facebook group





© Copyright by Dragutin Matosevic. All rights reserved (2004 -